
آره.دیشب داشتم فک میکردم فک کن من چند وقت دیگه بمیرم.همین امروز بمیرم اصا! بالاخره شاید یه نفر این وبلاگ مارو پیدا کرد و خواست مث این فیلمای ایرانی مزخرف بشینه بخونه ببینه روزا چجوری بوده خب خیلی نامردیه که بیاد ببینه یه جاهایی داغونم هر روز پست گذاشتم بعد باز 2 هفته نبودم بعد دو هفته اومدم از غم و غصه ها نوشتم :)) با خودش میگه این بدبخت چجوری زندگی کرده اصا؟! برا همین باید از خاطره ی دیروز بنویسم دیروز با عرفان و م.ذ و پ.ا رفتیم کوه یعنی همینجوری میخواستیم مث همیشه با پ بریم، ولی گفتیم که به عر...
ادامه مطلب