دیگه امشب گفتم ۴کلمه بنویسم که نمیرم
نمیدونم چند روزه حرف نزدیم
فک کنم کمتر از یه هفته باشه.ولی خب واسه من یه عمر گذشته
بهش پیام ندادم و نمیدم چون دلم نمیخواد واسش کم باشم
دلم نمیخواد اونی باشم که باعث خوشحالیش نیست
پس تصمیم گرفتم که نباشم
تصمیم گرفتم نباشم و سعی کنه دنبال آدم درست بگرده یا حداقل با این فکر که من نیستم و باید یه جوری زندگیشو قشنگ کنه زندگی کنه
جای اینکه مدام از من ناامید بشه و منم ناامید بشم از این کافی نبودنم
دارم کتاب میخونم مثل هرشب
تو همین چند روز ۴تا کتاب خوندم
حتی اگه کرونا بگیرم بهش پیام نمیدم
میخوام نباشم دیگه
فقط با این وضع نمیدونم تا کی میتونم به زندگی ادامه بدم
برم بقیه ش رو بخونم
دست و دلنوشته های ممنوعه...
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97