"من باید بمیرم.دراز بکشم و بمیرم.دراز میکشم ولی نمیمیرم" فریبا وفی دست و دلنوشته های ممنوعه...
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40
دیشب یه توییت کردم که دیگه نمیتونم ادامه بدم
صب پشیمون شدم پاکش کردم
چه معنی داره ادم این حرفارو به بقیه بگه
ولی خب لهم
عملا حس میکنم هیچ راهی جز مرگ وجود نداره
همه چیز بده
یه بد مطلقِ غیرقابل توصیف
اگه ازم بپرسی چی بده فقط میتونم بگم همه چی
انگار درونمو با خاکستر پر کردن
کاش تموم شه همه چی
دست و دلنوشته های ممنوعه...ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97