دست و دلنوشته های ممنوعه

متن مرتبط با «سینما آزادی» در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه نوشته شده است

سینما

  • نیلوبلاگ

    خیلی باحاله هروقت میام آه و ناله کنم مینویسم که روزای خوبی پشت سر گذاشتم بعد یهو وارد فاز چس ناله میشم باز :)) روزهای گذشته ی خوبی داشتیم بیرون رفتنا باهم بودنا دیدنا حرف زدنا دست گرفتنا امروزم کارگاه مواد رو نرفتیم دمشون گرم بچه ها کنارم بودن نامردی نکردن مخصوصا ب.ص که فک نمیکردم مرام بذاره اما کلی دمش گرم بعد سیانور رو دیدیم دیگه. خوب بود البته نه به اندازه ای که فک میکردم اما فیلم بدی نبود کلا و دیدنش خالی از لطف نبود پ هم طبق حرفایی که زده بودیم نامردی نکرد و نپیچوند و کنار من نشست حرف های ک...

    ادامه مطلب