
2روزه که با پ حرف نزدیم 2روز شده یعنی؟ نه دیگه مگه دیروز صب نرفتیم بیرون؟ :)) اگه دیروز رفتیم که نمیشه 2 روز ولی خب دیروز حرف نزدیم باهم امروز هم حرف نزدیم دیگه.... ولی به قول خودش زود تموم میشه.دندون لق رو باید کند خودش میگفت ها.حرف من نیست حالا موضوع اسباب کشی هم نزدیک تر از همیشه س کتابام رو کجا ببرم؟ خودم کجا برم؟! حوصله ی هیچی ندارم کاش میشد کتابام رو بذارم تو ماشینم همونجا زندگی کنم اصا حالا تازه دارن پیشنهاد میدن بیا خونه مامان بزرگ اتاق رو برا تو خالی میکنیم اصا من حوصله ی اونجا رفتن رو ...
ادامه مطلب