
احتمالا اینجا نوشتن با گوشی یکی از ۳ مزخرف برتر ۳۲ سال اخیر آسیا باشه.تما چاره ای هم ندارم گویا خیلی اتفاقا افتاده این مدت .خیلی زیاد.از فکر خودکشی و با کسی حرف نزدن و قهر و لوس بازی.حتی قبلش از لیگ پرشین و تهران و بچه ها و لذتا و تنهاییا و غما از بالاخره آشتی کردن با همه به خاطر حرفای م.ذ و پ از همه ی لذتی که حمایتای م.ذ برام داشت آخ آخ آخ گذشت همه ش.نت نداشتنا و هر روز به سقف نگا کردنا و تصمیم جدی برای نبودن تو این دنیا که اولش معنوی بود بعد مادی هم شد.... با یه آشتی خر شدم .همه ی روزای سخت و ...
ادامه مطلب