
ماکه آخر نفهمیدیم نمایشگاه امسال چی شد ولی فعلا که خبری ازش نیست کلا بعد من چقد خاطره دارم باهاش حالا خاطره ی ب.ص که پارسال اونقد خوب بود ولی الان رو مخه به کنار دیدن س.ر آبان ۹۳ و اون جریانات داغون:)) امسال نیست نمایشگاه که بریم خاطره های بد رو یکم کم کنیم ولی خودش هستxa0 دیشبم اس داد که از شنبه باهم کتاب بخونیم تو روزای اسباب کشی رنگ کاری اول هفته هم یه روز باهم بودیم البته کمتر ارتباط داشتیم ولی خب خوب بود پیش هم بودن لحظات خوبی باهم داریم و از این بابت خیلی خوشحالم امیدوارم دوستای خوبی باشیم...
ادامه مطلب