
خب دیشب که دعوا شد حدس میزدم خوب نباشه اوضاع اما مگه فکر میکردم همچین دعوایی بشه؟ چقد مسخره.کلی از صب با مامانم حرف زده بودم بعد تا خواهر اومد و باهاش حرف نزدم به مامانم گف این چرا باز اینجوریه؟با توام حرف نمیزته؟باز چش شده؟ مامانمم زارت شروع کرد به فحش دادن به من یعنی تو ۲ دقیقه یادش رفت از صب داریم حرف میزنیم؟ پووووف همه ی اتفاقای دنیا همینقد مسخره س داشتم به مزخرف فک میکردم که اگه نبودم سرنوشت اینجا چی بود اصا کسی میدیدش؟ ولی چه اهمیتی داره؟ این دنیا یعنی چی؟ نمیخوام این چرندیاتم نمیخوام بنوی...
ادامه مطلب