
دیروز با عماد رفتیم پارک راه رفتیم حرف زدیم هوا سرد بود خیلی چسبیدپارک هم طبق معمول پاییز هاش خیلی قشنگ شده چمنای سبز و برگای زرد....ترکیب رنگ قشنگی دارن دم غروب هم هوا بیشتر میگیرهxa0 ابری هم که بود دیروز اصا یه وضعی... یه دوری زدیم یکم حرف زدیم .امرو...
ادامه مطلب
میخواستم بیام بگم ملالی نیست جز... یادم اومد چقد بلال دوس داشتی آخرم باهم نخوردیم اصا از کی داستان عاشقانه شد؟از وقتی رفتی؟ برم کتاب بخونم...
ادامه مطلب