
لعنتی هوا خیلی خوب شده.یه جوری که آدم چه خوشحال باشه چه ناراحت میتونه بمیره صدای پرنده ها میاد.صدای طبیغت میاد.صدای باد میاد یه وقتایی.و بوی خورشیدزنده بودن تو این هوا هم البته حس خوب و قشنگیه اممم آها میخواستم دیروزو بگم دیروز از اونجا شروع شد که رفتم دنبالش باهم رفتیم طبق معمول من دیر رسیدم :)) و ...
ادامه مطلب
آره.دیشب داشتم فک میکردم فک کن من چند وقت دیگه بمیرم.همین امروز بمیرم اصا! بالاخره شاید یه نفر این وبلاگ مارو پیدا کرد و خواست مث این فیلمای ایرانی مزخرف بشینه بخونه ببینه روزا چجوری بوده خب خیلی نامردیه که بیاد ببینه یه جاهایی داغونم هر روز پست گذاشتم بعد باز 2 هفته نبودم بعد دو هفته اومدم از غم و غصه ها نوشتم :)) با خودش میگه این بدبخت چجوری زندگی کرده اصا؟! برا همین باید از خاطره ی دیروز بنویسم دیروز با عرفان و م.ذ و پ.ا رفتیم کوه یعنی همینجوری میخواستیم مث همیشه با پ بریم، ولی گفتیم که به عر...
ادامه مطلب