دیروز هرچند که اگر مهمون نداشتن بیشتر میشد کنار هم باشیم اما همونقدری هم که پیش هم بودیم عالی بود
امروزم با متین و عماد و ن.د رفتیم سینما نهنگ عنبر 2
امممم
روزای خوبی رو حقیقتا داریم پشت سر هم میذاریم
بیشتر بهم میگه دوسم داره
هرچند شاید داره نقش بازی میکنه
نه نه نه
نقش نه گاو :))
ینی عادت به گفتنش نداشت
بعد اون بحثمون بیشتر میگه
شاید فقط نشون دادنش عوض شده
روزای خوبیه
قشنگه
و دوسش دارم
هیچی دیگه
همین دیگه :))
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101