روزای قشنگ

خرید بک لینک
روزای خوبی پشت سر میذاریم

دیروز هرچند که اگر مهمون نداشتن بیشتر میشد کنار هم باشیم اما همونقدری هم که پیش هم بودیم عالی بود

امروزم با متین و عماد و ن.د رفتیم سینما نهنگ عنبر 2

امممم

روزای خوبی رو حقیقتا داریم پشت سر هم میذاریم

بیشتر بهم میگه دوسم داره

هرچند شاید داره نقش بازی میکنه

نه نه نه

نقش نه گاو :))

ینی عادت به گفتنش نداشت

بعد اون بحثمون بیشتر میگه

شاید فقط نشون دادنش عوض شده

روزای خوبیه

قشنگه

و دوسش دارم

هیچی دیگه

همین دیگه :))

+ نوشته شده در جمعه دوازدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 19:54 توسط امیر |
دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 22:36

صفحه بندی