حواسم نبود تو فکر و خیال بودم گند زدم
سیم گیتار تو ناخنم گیر میکنه قشنگ
اون دست دیگمم یه جوری گرفتم نصف دستمم باهاش رفت :))
دلم برات تنگه
برای روزی که باهم رفتیم عرفان رو گذاشتیم کلاسش
که زندگی دوباره لبخند زد
حالا من باید بهت اس بدم؟
جواب مثبته
ولی کی این کارو میکنم؟
چرا اینکارو میکنم؟
وقتی میدونم برات مفید نیستم
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122