ناخن

خرید بک لینک
داشتم ناخنامو سوهان میکشیدم که مث آدم بزنم

حواسم نبود تو فکر و خیال بودم گند زدم

سیم گیتار تو ناخنم گیر میکنه قشنگ

اون دست دیگمم یه جوری گرفتم نصف دستمم باهاش رفت :))

دلم برات تنگه

برای روزی که باهم رفتیم عرفان رو گذاشتیم کلاسش

که زندگی دوباره لبخند زد

حالا من باید بهت اس بدم؟

جواب مثبته

ولی کی این کارو میکنم؟

چرا اینکارو میکنم؟

وقتی میدونم برات مفید نیستم

+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 17:45 توسط امیر |
دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 22:36

صفحه بندی