خووووبیم

خرید بک لینک
روزای خوب کماکان ادامه دارن :))

الانم منتظرم که خبر بده من باید برم بیرون بهش برسم یا میاد دنبالم بریم بیرون

قبل افطار میخواستیم بریم از ساعت 5 گوشیشو جواب نمیداد هی میگه درگیرم درگیرم

الانم حقیقتا نمیدونم برنامه چیه :))

خببب

تو این فاصله بگم که روزای خوبی داریم حقیقتا

باهم خوبیم و باهم خوبیم

ینی هم رابطه مون باهم خوبه هم باهم رابطمون با بقیه :))

دیروز تولد عماد بود

چقد چرت گفتم و چقد هرچند هیچکاری نکردیم به من خوش گذشت خلاصه

هرچند تهش از یه حرف عماد ناراحت شدم که نه خودش میدونه چی بود نه بقیه میدونن و نه به روش آوردم :)) ولی گفتم اینجابنویسم

دیروز یه "بمیر بابا " هم به ز.پ گفتم که خیلی بد بود:)) امیدوارم ناراحت نشده باشههه

ب.ص هم میگه میخواد دوباره به آغوشمون برگرده :))

امممم

جمعه هم تولد متینه

چی بگیریم

چی بپوشیم

چیکار بکنیم

اصا نمیدونم و یکم دوس نداشتم اینقد نزدیک باشه :)) با آدمای جدیدی که نمیدونم کی هستن و فازشون چیه

"الان اس داده که دارم میام میشه؟ " :)))

امروز یکساله هم شدیم

ینی فیسبوک یادآوری کرد که یکساله شد رفتنمون به خریدن آلبوم امیر بی گزند و شنیدنش باهم و خوبی های اون روز ....

خوشحالم

دوسش دارم

امیدوارم زندگی همه شاد باشه

بوووس :))

+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 19:28 توسط امیر |
دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 22:11

صفحه بندی